.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : انقلاب اسلامی امسال ودر چهل و پنجمین سالگرد حیات پربرکتش درراهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و ۱۱ اسفند ماه جلوه باشکوه دیگری از اقتدار و همبستگی ملی را در پای صندوقهای رای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری پیش رو دارد .... انقلاب اسلامی ؛ پیشتاز و تمدن ساز
شمال نیوز : انقلاب اسلامی امسال ودر چهل و پنجمین سالگرد حیات پربرکتش درراهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و ۱۱ اسفند ماه جلوه باشکوه دیگری از اقتدار و همبستگی ملی را در پای صندوقهای رای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری پیش رو دارد ....(ادامه)
نماینده نزدیک به احمدی‌نژاد می‌گوید: اگر قرار است به واسطه رابطه با احمدی‌نژاد از سوی شورای نگهبان تصمیمی مبنی بر ردصلاحیت بنده گرفته شود، حرفی ندارم و تابع نظر این شورا هستم. رازِ سکوت احمدی نژاد به روایت نماینده نزدیک به او / به هیچ‌وجه وارد انتخابات مجلس نمی‌شود اما ریاست جمهوری شاید!
نماینده نزدیک به احمدی‌نژاد می‌گوید: اگر قرار است به واسطه رابطه با احمدی‌نژاد از سوی شورای نگهبان تصمیمی مبنی بر ردصلاحیت بنده گرفته شود، حرفی ندارم و تابع نظر این شورا هستم.(ادامه)
علی ربیعی نوشت: تا زمانی که سیاست‌گذاری‌های جامعه‌محور، اصلاحات ساختاری، تصمیمات غیررانت‌زا، آزادی نظارت عمومی به‌خصوص رسانه‌ها، فقدان گزینش سیاسی در برخورد و افشای فساد، گزینش مدیران بادانش و شایسته صورت نگیرد؛ همچنان شاهد فسادهای دبش خواهیم بود. واکنش کنایه آمیز ربیعی به اختلاس جنجالی چای دبش
علی ربیعی نوشت: تا زمانی که سیاست‌گذاری‌های جامعه‌محور، اصلاحات ساختاری، تصمیمات غیررانت‌زا، آزادی نظارت عمومی به‌خصوص رسانه‌ها، فقدان گزینش سیاسی در برخورد و افشای فساد، گزینش مدیران بادانش و شایسته صورت نگیرد؛ همچنان شاهد فسادهای دبش خواهیم بود.(ادامه)
آنچه در ۵ هفته اخیر بر سر غزه آمد، شرم تاریخی برای اخلاق و قانون و انسانیت است/ اسرائیل فرزند نامشروع آمریکا و دولت آمریکا، آمر و شریک اصلی این جنایت است/ ۱۰ راهکار فوری رئیسی برای تصمیم‌گیری به نفع فلسطین ....(خبر)
(ادامه)
این روزها صدای فلسطین به گوش مردم جهان از شرق تا غرب عالم رسیده است. اما با این‌حال عده‌ای در ایران- که در اقلیتی محض به سر می‌برند- با کوته فکری شعار «نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران» سر دادند. نه غزه، نه لبنان نه تهران، نه شیراز!
این روزها صدای فلسطین به گوش مردم جهان از شرق تا غرب عالم رسیده است. اما با این‌حال عده‌ای در ایران- که در اقلیتی محض به سر می‌برند- با کوته فکری شعار «نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران» سر دادند.(ادامه)
برنامه راهبردی دشمن در منزوی کردن ایران شکست خورد/ دولت سعی کرد تا گلابی‌‌های برجامی دست مردم برسد اما طرف مقابل به تحریم‌ها ادامه داد/ در جامعه اختلاف‌نظر هست ولی التهاب نیست/ پول بلوکه شده‌ای در کشورهای دیگر نداریم....(خبر)
(ادامه)
آیت الله شیخ فضل الله نوری همانقدر که در برخورد با قدرت‌های استکباری و جریان‌های التقاطی و روشنفکران غرب زده، دشمن ستیز بود در استان محل تولد خود مظلوم قرار گرفته است. چرا فقیه سربدار در مازندران مظلوم است؟
آیت الله شیخ فضل الله نوری همانقدر که در برخورد با قدرت‌های استکباری و جریان‌های التقاطی و روشنفکران غرب زده، دشمن ستیز بود در استان محل تولد خود مظلوم قرار گرفته است.(ادامه)
نواصولگرایان نزدیک به قالیباف به خوبی نقاط ضعف و قوت اعضای جبهه پایداری و جماعت عدالت‌خواه را شناسایی کرده و به این نتیجه رسیده‌اند که باید از نقطه قوت به حریف بتازند. برگ آس قالیباف مقابل دولت رئیسی/ اسم رمزی که احمدی نژاد را به دره انداخت
نواصولگرایان نزدیک به قالیباف به خوبی نقاط ضعف و قوت اعضای جبهه پایداری و جماعت عدالت‌خواه را شناسایی کرده و به این نتیجه رسیده‌اند که باید از نقطه قوت به حریف بتازند.(ادامه)
والدین سرکوب گر برای داشتن فرزندی افتخار آفرین با جسم و روح او بازی می‌کنند. قربانی شدن کودکی در مهد کودک اینستاگرام!
والدین سرکوب گر برای داشتن فرزندی افتخار آفرین با جسم و روح او بازی می‌کنند.(ادامه)
انتقاد شدید محسن هاشمی از شرایط کشور: گویا بر مدیریت کشور و مردم فقیر افتخار و لذت می‌برند / تحریم‌ها تک‌صدایی را گسترش می‌دهد و کنترل جامعه را به انحصارطلبان می‌دهد / تحریم‌ باعث می‌شود که جامعه فقیر فقط به فکر سیر کردن شکم باشد؛ در نتیجه خودبه‌خود از مقاومت شان در مقابل حرکات اقتدارگرایانه کاسته می‌شود؛ در نهایت هم اقتصاد در اختیار کاسبان تحریم قرار می گیرد انتقادات کم سابقه فرزند هاشمی رفسنجانی در مورد شرایط کشور: مردم نابود شده اند!
انتقاد شدید محسن هاشمی از شرایط کشور: گویا بر مدیریت کشور و مردم فقیر افتخار و لذت می‌برند / تحریم‌ها تک‌صدایی را گسترش می‌دهد و کنترل جامعه را به انحصارطلبان می‌دهد / تحریم‌ باعث می‌شود که جامعه فقیر فقط به فکر سیر کردن شکم باشد؛ در نتیجه خودبه‌خود از مقاومت شان در مقابل حرکات اقتدارگرایانه کاسته می‌شود؛ در نهایت هم اقتصاد در اختیار کاسبان تحریم قرار می گیرد(ادامه)
شمال نیوز : شما در این مصاحبه دنبال نوعی همرنگ شدن با جریانی بودید که بحران محبوبیت خود را در آن‌ها جبران کرده و ایفاگر نقش مصلح و یا حداقل مرضی الطرفین باشید .... آقای باهنر ؛ با شوالیه سازی، از خودتان قهرمان خیالی و پوشالی نسازید!
شمال نیوز : شما در این مصاحبه دنبال نوعی همرنگ شدن با جریانی بودید که بحران محبوبیت خود را در آن‌ها جبران کرده و ایفاگر نقش مصلح و یا حداقل مرضی الطرفین باشید ....(ادامه)
می‌دانیم که این جریان با سوار شدن بر موج احساسات مذهبی توده‌های متدین، از قدرت اجتماعی بالایی برخوردار است. (گرچه خوشبختانه در سال‌های اخیر از این قدرت، به دلایل متعدد کاسته شده). تقابل با رهبری در پوشش مبارزه با بدحجابی!(يادداشت)
می‌دانیم که این جریان با سوار شدن بر موج احساسات مذهبی توده‌های متدین، از قدرت اجتماعی بالایی برخوردار است. (گرچه خوشبختانه در سال‌های اخیر از این قدرت، به دلایل متعدد کاسته شده). (ادامه)
در شناسایی دست‌های پشت پرده تخریب رسانه ملی، شاهد تحرک و بالفعل سازی همه پتانسیل‌های بیگانگان و مزدوران داخلی شامل طیف‌های متعدد قابل تعریف در جبهه ضدانقلاب هستیم. دست‌های پشت پرده تخریب رسانه ملی در دوران تحول
در شناسایی دست‌های پشت پرده تخریب رسانه ملی، شاهد تحرک و بالفعل سازی همه پتانسیل‌های بیگانگان و مزدوران داخلی شامل طیف‌های متعدد قابل تعریف در جبهه ضدانقلاب هستیم.(ادامه)
احمد توکلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس هیات مدیره دیده بان شفافیت و عدالت به ارسال نامه به رئیس جمهور خواستار تعلیق مصوبه کنکوری شد. به گزارش الف متن این نامه به شرح زیر است: احمد توکلی به رئیسی: مصوبه کنکوری را تعلیق کنید
احمد توکلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس هیات مدیره دیده بان شفافیت و عدالت به ارسال نامه به رئیس جمهور خواستار تعلیق مصوبه کنکوری شد. به گزارش الف متن این نامه به شرح زیر است:(ادامه)
شمال نیوز : کلیه مراکز صدور مجوز موظف هستند، یک سال بعد از لازم الاجرا شدن قانون، اوایل فروردین ۱۴۰۱ بر اساس اولویت‌های تعیین شده توسط هیئت مقررات زدایی و بهبود محیط کسب و کار ثبت درخواست و .... حذف ایران از کمیسیون بین‌المللی مقام زن، اقدام علیه رشد بانوان ایرانی در طول ۴ دهه اخیر بوده است/ تشکیل پرونده برای ۴ شرکت دارویی به اتهام اخلال در نظام دارویی کشور/ اقدامات قوه قضاییه در رابطه با پیگیری پرونده حمید نوری
شمال نیوز : کلیه مراکز صدور مجوز موظف هستند، یک سال بعد از لازم الاجرا شدن قانون، اوایل فروردین ۱۴۰۱ بر اساس اولویت‌های تعیین شده توسط هیئت مقررات زدایی و بهبود محیط کسب و کار ثبت درخواست و ....(ادامه)
دستگیری شیطان پرستان در جنگل های نکا
۱۲۰ نفر از اعضای یک تور گردشگری غیرمجاز به دلیل اعمال مجرمانه در جنگل‌های شهرستان نکا بازداشت شدند.(ادامه)
احمدی‌نژاد که روزگاری ادعا می کرد آمده تا خود را سپر محافظت از ولی فقیه کند، امروزه تبدیل به عنصری شده که رفتار و گفتار قابل تامل و شبهه برانگیزی را علیه نظام به نمایش می گذارد. سوپرانقلابی‌ها چگونه تغییر کردند؟/ احمدی‌نژاد؛ پشیمان از همه سوابق گذشته
احمدی‌نژاد که روزگاری ادعا می کرد آمده تا خود را سپر محافظت از ولی فقیه کند، امروزه تبدیل به عنصری شده که رفتار و گفتار قابل تامل و شبهه برانگیزی را علیه نظام به نمایش می گذارد.(ادامه)
این قلم از دوران نوجوانی خویش (نیمه دوم دهه ۶۰)، با نام و آثار زنده‌یاد حضرت آیت‌الله العظمی لطف‌الله صافی گلپایگانی آشنا شد. آیت‌الله صافی گلپایگانی نماد انحراف ستیزی و بصیرت تاریخی بود(يادداشت)
این قلم از دوران نوجوانی خویش (نیمه دوم دهه ۶۰)، با نام و آثار زنده‌یاد حضرت آیت‌الله العظمی لطف‌الله صافی گلپایگانی آشنا شد.(ادامه)
در خرداد ماه ۱۳۶۰ به فرمان رهبر انقلاب بنی صدر از فرماندهی کل قوا عزل شد. در پی آن مجلس نیز به عدم کفایت سیاسی بنی صدر رای داد و به این ترتیب نخستین رییس جمهوری اسلامی معزول شد. اوتا کنون تنها رییس جمهور ایران است که پیش از پایان دوره تصدی، از سمت خود بر کنار شد.  سه رئیس جمهوری که به بنی صدر تشبیه شدند
در خرداد ماه ۱۳۶۰ به فرمان رهبر انقلاب بنی صدر از فرماندهی کل قوا عزل شد. در پی آن مجلس نیز به عدم کفایت سیاسی بنی صدر رای داد و به این ترتیب نخستین رییس جمهوری اسلامی معزول شد. اوتا کنون تنها رییس جمهور ایران است که پیش از پایان دوره تصدی، از سمت خود بر کنار شد. (ادامه)
شمال نیوز : مجمع نمایندگان مازندران با ارائه نامه‌ای به رئیس‌جمهوری و تشریح دلایل فنی و علمی خواستار صدور دستور توقف اجرای پروژه مهار و انتقال نشتی سد لار به تهران شد. مجمع نمایندگان مازندران با ارائه نامه‌ای به رئیس‌جمهوری و تشریح دلایل فنی و علمی خواستار صدور دستور توقف اجرای پروژه مهار و انتقال نشتی سد لار به تهران شد
شمال نیوز : مجمع نمایندگان مازندران با ارائه نامه‌ای به رئیس‌جمهوری و تشریح دلایل فنی و علمی خواستار صدور دستور توقف اجرای پروژه مهار و انتقال نشتی سد لار به تهران شد. (ادامه)
عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس با بیان اینکه با قانونمندی فضای مجازی قطعاً منافع نامشروع عده‌ای به خطر می‎افتد گفت: جریان‌های مالی کثیف و مشکوک مخالف جدی قانون‌گذاری در این زمینه هستند ....(خبر)
(ادامه)
مشاور سابق رسانه‌ای محمود احمدی‌نژاد تاکید می‌کند که نقش سیاسی و اعتقادی احمدی‌نژاد به زیان جامعۀ ایران است. احمدی نژاد از حمله آمریکا به ایران استقبال می کند/ او خودش را «ولیّ خدا» و «یلتسین ایران» می‌داند/ بقایی گفت جمهوری اسلامی تا انتخابات ۱۴۰۰ سقوط می کند
مشاور سابق رسانه‌ای محمود احمدی‌نژاد تاکید می‌کند که نقش سیاسی و اعتقادی احمدی‌نژاد به زیان جامعۀ ایران است. (ادامه)
سپاه و بسیج ورود مصداقی در انتخابات ندارد/ منزلت و سرمایه اجتماعی سپاه هزینه جریان‌های سیاسی و افراد نخواهد شد
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه منزلت و سرمایه اجتماعی سپاه هزینه جریان‌های سیاسی و افراد نخواهد شد، گفت: سپاه و بسیج هیچ گونه ورود مصداقی در انتخابات ندارد؛ و نباید به غوغاسالاری‌های دشمن اعتنا کرد لذا سپاه و بسیج از شاخص‌ها دفاع می‌کنند، اما نه گرایشی به کسی دارند و نه کسی را تخریب می‌کنند.(ادامه)
پارسینه: با وجود گذشت بیش از دو روز از انتشار خبر درگذشت آیت الله مصباح یزدی، محمود احمدی نژاد تاکنون هیچ گونه پیام تسلیتی خطاب به بیت مصباح یزدی منتشر نکرده است، این در حالی است که برخی رسانه‌ها هفته گذشته از عیادت محمود احمدی نژاد از پدر معنوی دوران ریاست جمهوری اولش خبر داده بودند. چرا احمدی نژاد درگذشت آیت الله مصباح یزدی را تسلیت نگفت؟
پارسینه: با وجود گذشت بیش از دو روز از انتشار خبر درگذشت آیت الله مصباح یزدی، محمود احمدی نژاد تاکنون هیچ گونه پیام تسلیتی خطاب به بیت مصباح یزدی منتشر نکرده است، این در حالی است که برخی رسانه‌ها هفته گذشته از عیادت محمود احمدی نژاد از پدر معنوی دوران ریاست جمهوری اولش خبر داده بودند.(ادامه)

امروز داغ سنگین و جگرسوز شهید فخری‌زاده عزیز، همه امید دشمنان و مزدوران نمک به حرام داخلی‌شان را، بر باد داد. ملت ما امروز خواهان انتقام این خون مطهر و باارزش است. بکُشید ما را؛ ملت ما بیدارتر می‌شود(يادداشت)
امروز داغ سنگین و جگرسوز شهید فخری‌زاده عزیز، همه امید دشمنان و مزدوران نمک به حرام داخلی‌شان را، بر باد داد. ملت ما امروز خواهان انتقام این خون مطهر و باارزش است.(ادامه)
شمال نیوز شمال نیوز: اگرچه وضعیت اصلاح طلبان به خاطر عملکرد دولت منتسب به آنها چندان در میان افکار عمومی مناسب نیست، اما این موضوع دلیل نمی‌شود فعالیت در اردوگاه آنها متوقف شود .... اخبار انتخابات ۱۴۰۰ در اردوگاه اصلاح طلبان/ وزرای روحانی نمی‌آیند / از زنگنه و آخوندی تا اردکانیان و ظریف چه خبر ؟
شمال نیوز شمال نیوز: اگرچه وضعیت اصلاح طلبان به خاطر عملکرد دولت منتسب به آنها چندان در میان افکار عمومی مناسب نیست، اما این موضوع دلیل نمی‌شود فعالیت در اردوگاه آنها متوقف شود ....(ادامه)
تاکید بر برگزاری مراسم دهه اول محرم با رعایت پروتکل بهداشتی
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران درباره برگزاری مراسم دهه اول ماه محرم گفت: اولویت نخست این است که برگزاری مراسم در فضای باز باشد و ما مسؤولیت برگزاری مراسم را داریم نه عدم برگزاری آن را و اینکه مراسم برگزار نشود، مقبولیت عمومی ندارد بلکه تاکید داریم که مراسم با شرایط تاکید شده وزارت بهداست در فضای باز برگزار شود.(ادامه)
شمال نیوز : یکی از مسائلی که در فرهنگ دینی ما بسیار مورد توجه بوده است «فرهنگ کار کردن» و «روزی خوردن از عرق جبین» است تا جایی‌که در منظومه اعتقادی اسلام، کار کردن .... افزایش فعالیت زیرپوستیِ شرکت‌های هرمی و رویای پولدار شدن بدون کار کردن!
شمال نیوز : یکی از مسائلی که در فرهنگ دینی ما بسیار مورد توجه بوده است «فرهنگ کار کردن» و «روزی خوردن از عرق جبین» است تا جایی‌که در منظومه اعتقادی اسلام، کار کردن ....(ادامه)
علت استیضاح هیات رییسه مجلس شورای اسلامی مداخله سازمان یافته برخی اعضای هیات رییسه در توزیع نمایندگان در کمیسیونها و طراحی انتخابات رییس و اعضای هیات رییسه کمیسیونهای تخصصی مجلس قید شده است. 

استیضاح در کمین هیات رئیسه مجلس/ اعتراض نمایندگان به ترکیب کمیسیون ها و مهندسی کردن انتخابات
علت استیضاح هیات رییسه مجلس شورای اسلامی مداخله سازمان یافته برخی اعضای هیات رییسه در توزیع نمایندگان در کمیسیونها و طراحی انتخابات رییس و اعضای هیات رییسه کمیسیونهای تخصصی مجلس قید شده است. (ادامه)
شرط احمدی‌نژاد برای حمایت از شورای ائتلاف!
(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 40 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.106 seconds.